Centar za kulturu Čakovec bogatiji je za još jednu nagradu! Naime Dadači, koji u Centru djeluju već 10 godina, osvojili su nagradu za Najbolju predstavu na ovogodišnjem 23. Susretu profesionalno vođenih kazališta za djecu i mlade HC Assitej!
Simbolično, ovo je i 23. nagrada u kolekciji Dramskog studija Dada, a do sada su na Assiteju već tri puta bili nagrađivani za najbolju predstavu i dva puta za nabolje dramske pedagoge.
Susret, popularno zvan Assitej za dramske studije, protekli je tjedan u organizaciji Riječkog kazališta mladih „Kamov“ u pet dana okupio osam dramskih studija iz Osijeka, Virovitice, Bjelovara, Zagreba, Rijeke, Pule, Zadra i Čakovca. Odigrano je šest kazališnih predstava dok su dvije u posljednji tren, nažalost, otkazane zbog izrečenih mjera samoizolacije. No, organizatori su se brzo snašli i omogućili da se snimke njihovih predstava prikažu prosudbenom povjerenstvu. Tako su i oni dobili priliku konkurirati za nagrade.
Prosudbeno povjerenstvo činili su Kristina Paunovski (plesni pedagog i koreograf), Tanja Novak (mag. teatrologije i univ. spec. dramske pedagogije) i Igor Tretinjak (prof. hrv. jezika i književnosti i dip. teatrolog)
Prvi puta nakon dugo vremena, grupe su imale mogućnost gledati jedne druge, družiti se, izmjenjivati iskustva, komentirati predstave i upijati različite tehnike i metode rada. Bio je to, sve u svemu, jedan toplim emocijama ispunjen festival kazališta djece i mladih za djecu i mlade.
Dadači se vesele sljedećoj godini u Rijeci, jer organizatori su objeručke prihvatili domaćinstvo 24. Susreta. Na grupama je da se dobro pripreme i naprave nove kazališne poslastice.
Nagrade za najbolji dramsko-pedagoški rad dobili su Irena Bausović-Tomljanović i Anđela Ćurković-Petković iz Dramsko-lutkarske radionice Donatolina 1, Kazališta lutaka Zadar te Andreja Gotovina iz Dramskog i plesnog studija Istarskog narodnog kazališta u Puli.
Nagradu za Najbolju predstavu Kralj Lear, u režiji Davora Dokleje, a prema djelima Williama Shakespearea i Ulricha Huba, Dramskog studija Dada prosudbeno povjerenstvo obrazložilo je ovako:
– Riječ je o visoko-estetiziranoj groteski u kojoj su podjednako zastupljeni dramski tekst, karikaturalna gluma i stiliziran scenski pokret baziran na ritmičnosti. U dramaturškom smislu komad obogaćuje okvir predstave u predstavi u kojoj mladi iz skupine Dada traže motive za uprizorenje Kralja Leara, iz čega je vidljiva komunikacija mladih sa spomenutim klasikom.