Trg bana Jelačića 5, 40323 Prelog

Search
Close this search box.

90.000 kuna za poboljšanje imidža bolnice? Koraj: Nismo dvojili je li potrebno

Županijska bolnica Čakovec u cilju poboljšanja komunikacije sa širom javnošću uspostavila je Odjel za odnose s javnošću za koji je zadužena Lana Križarić, diplomirana pravnica i stručna specijalistica ekonomije, a u cilju poboljšanja imidža bolnice za novi vizualni identitet, odnosno logo, redizajnirane internetske stranice i vizitke zaposlenika utrošeno je 90 tisuća kuna.

Da je to zaista bilo potrebno, istaknuo je sanacijski ravnatelj Stjepan Koraj: „Nismo na tržištu, ali postoji jedna šira priča razvoja bolnice i tako dalje gdje, s obzirom na našu stratešku i geografsku poziciju, nije isključeno da ćemo pokušati početi mamiti pacijente iz okruženja od oko 100 kilometara“, rekao je Koraj te slikovito objasnio „To bi bilo kao da smo sad super kvalitetna osoba, a hodamo neprikladno obućeni. Cifra koja je na to utrošena je stvarno minimalna i mi tu nismo niti u jednom trenutku dvojili da li bi to trebalo i u to smo i dalje uvjereni.“

S obzirom da su visoka sredstva utrošena na poboljšanje imidža postavljeno je pitanje što je s odjelom psihijatrije koji već druže vrijeme čeka na preseljenje, a samim time i pacijenti na bolje uvjete.

„Imat ćemo sigurno u roku od par mjeseci tri ili četiri opcije na koji način ćemo pronaći sredstva za preseljenje odjela. Da se to moglo prije, moglo se, možda nismo trebali čekati i prihvatiti onu opciju da se psihijatrija seli u paviljon 3, no svota od 17 milijuna kuna, po meni, nije relana, za taj novac može se napraviti nova zgrada. Ali, trebalo je možda taj objekat rasparcelirati, dobiti radnike i bespovratna sredstva za recimo energetsku učinkovitost i sanaciju krovišta čime smo mogli jednu trećinu ili četvrtinu objekta već dovršiti. Možda nismo trebali čekati cjelovita sredstva.“, zaključio je Koraj.  
 
Ove godine u bolnicu su u funkciju puštena 25 uređaja. Kako je rečeno na konferenciji za medije, za mjesec dana očekuje se i uređaj za operaciju mrene, a spremni su i prostorni i kadrovski uvjeti za hitnu kardiološku.

Inače na održanoj konferenciji za medije predstavljeni su rezultati poslovanja bolnice u prvih devet mjeseci ove godine, a u usporedbi s istim radobljem prošle godine, brojčano, vidljivo je poboljšanje.

Podijeli:

Pošaljite nam vijest

Dragi naš slušatelju, ovo je tvoja prilika da postaneš naš reporter-suradnik! 🙂

Naš e-mail: radio@studiom.hr čeka tvoju poruku – pošalji nam zanimljivost iz svog mjesta, zabilježi događaj mobitelom ili fotoaparatom, a javiti nam se možeš i na našem Facebook profilu.

Najzanimljivije vijesti/dojave/fotografije objavit ćemo na našem portalu www.studiom.hr i društvenim mrežama te u radijskom programu.

*Slanjem vijesti ili fotografije dajete privolu da Studio M smije koristiti za unos u zbirku osobnih podataka i njihovo obrađivanje, a sa svrhom objave na portalu www.studiom.hr ili društvenim mrežama radija Studio M, kao i u radijskom programu.