U Poliklinici za zaštitu djece Grada Zagreba predstavljeni su rezultati kampanje “Svaki propušteni poziv je propuštena prilika”. Cilj kampanje bio je prikupiti sredstva za rad dvije istovremene telefonske linije Hrabog telefona koje bi bile na raspolaganju djeci i roditeljima. Kampanja je trajala od 21. studenog 2012. do 31. ožujka 2013. godine, a pokrenuta je jer je Hrabri telefon s jednom besplatnom savjetodavnom linijom za djecu uspjevao odgovoriti na samo jedan od četiri poziva.
Predsjednica udruge prof. Hana Hrpka rekla je da je tijekom kampanje poslano preko 3600 SMS poruka od strane građana, a sveukupno je prikupljeno oko 308.000 kuna te je zahvalila je svim građanima i tvrtkama koji su podržali ovu inicijativu.
Broj savjetodavne linije za djecu 0800-0800 promijenjen je u 116-111 te će sadržavati dvije linije. To je jedinstveni europski harmonizirani broj čime se Hrvatska pridružila 16 europskih zemalja koje su već uspostavile ovu uslugu.
Predsjednica Hrpka naglasila je da je bitno da broj bude: “jedinstven, kratak, lako pamtljiv, besplatan i anoniman, a također jedan važan uvjet ovog broja je nešto što stoji iza ovog broja to je stručna pomoć – znači da osobe koje se javljaju na liniji da su educirani stručnjaci za telefonsko savjetovanje i za tematiku razvoja djece.“
Nova usluga, linija za roditelje i odrasle zbrinute za djecu, bit će na starom broju 0800-0800. To je ujedno i prva otvorena savjetodavna linija tog tipa u Hrvatskoj.
Osnivačica te voditeljica stručnih i znanstvenih programa Hrabrog telefona, prof. dr. sc. Gordana Buljan Flander na kraju je naglasila da je uvjerena kako će novim linijama više pomoći djeci, ali i roditeljima u njihovim dilemama, a sve s ciljem dobrobiti djece i odgoja mlade i zdrave generacije.