Grad Čakovec razmišlja o uvođenju riječkog modela Građanskog odgoja i obrazovanja u svoje osnovne škole.
Projekt Grada Rijeke u provedbi je od prošle godine, a potaknut je istraživanjem među maturantima koje je pokazalo izuzetno nisu razinu političke pismenosti, postojanje nedemokratskih stavova, netolerancije te, što je možda najalarmantnije, nedostatkom znanja i vještina potrebnih za svakodnevni život. Kako u Hrvatskoj nije postojao priručnik za Građanski odgoj i obrazovanje, razradili su program te napravili priručnik za učenike 5. i 6. Razreda, izradili kurikulum i smjernice rada. Po završetku eksperimentalne godine čak 96,1 posto učenika izrazilo je zadovoljstvo temama i načinom na koji su obrađene, a statistički su izmjerene značajne razlike nakon samo jedne godine provedbe.
Kako bi se pobliže upoznali s modelom predstavnici grada Čakovca bili su u složbenom posjetu gradu Rijeci te je dogovoren prijenos „know-howa“. O mogućenosti uvođenja riječkog modela u čakovečke škole još će biti održana i razgovori s ravnateljima osnovnih škola.
Sve aktivnosti u sklopu programa su izvannastavne, ne ocjenjuju se i djeca ih pohađaju dobrovoljno. Prije početka školske godine u školama bi se trebala provesti anketa među učenicima i roditeljima, temeljem koje će se odložiti o načinu provedbe te potrebi za eventualnim novim zapošljavanjima. Prema tom modelu, nastava se Građanskog odgoja i obrazovanja održava se jednom tjedno, odnosno 35 sati godišnje. U Čakovcu bi se u sljedećoj školskoj godini provodila u 5. i 6. razredima.
Inače, sve redovne čakovečke osnovne škole i Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec imaju neki oblik građanskog odgoja, bilo kroz međupredmetnu ili izbornu nastavu. Predloženim modelom učenici dobivaju gotov priručnik a učitelji razrađen program.
Projekt Grada Rijeke u provedbi je od prošle godine, a potaknut je istraživanjem među maturantima koje je pokazalo izuzetno nisu razinu političke pismenosti, postojanje nedemokratskih stavova, netolerancije te, što je možda najalarmantnije, nedostatkom znanja i vještina potrebnih za svakodnevni život. Kako u Hrvatskoj nije postojao priručnik za Građanski odgoj i obrazovanje, razradili su program te napravili priručnik za učenike 5. i 6. Razreda, izradili kurikulum i smjernice rada. Po završetku eksperimentalne godine čak 96,1 posto učenika izrazilo je zadovoljstvo temama i načinom na koji su obrađene, a statistički su izmjerene značajne razlike nakon samo jedne godine provedbe.
Kako bi se pobliže upoznali s modelom predstavnici grada Čakovca bili su u složbenom posjetu gradu Rijeci te je dogovoren prijenos „know-howa“. O mogućenosti uvođenja riječkog modela u čakovečke škole još će biti održana i razgovori s ravnateljima osnovnih škola.
Sve aktivnosti u sklopu programa su izvannastavne, ne ocjenjuju se i djeca ih pohađaju dobrovoljno. Prije početka školske godine u školama bi se trebala provesti anketa među učenicima i roditeljima, temeljem koje će se odložiti o načinu provedbe te potrebi za eventualnim novim zapošljavanjima. Prema tom modelu, nastava se Građanskog odgoja i obrazovanja održava se jednom tjedno, odnosno 35 sati godišnje. U Čakovcu bi se u sljedećoj školskoj godini provodila u 5. i 6. razredima.
Inače, sve redovne čakovečke osnovne škole i Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec imaju neki oblik građanskog odgoja, bilo kroz međupredmetnu ili izbornu nastavu. Predloženim modelom učenici dobivaju gotov priručnik a učitelji razrađen program.