Naime, Geocaching je američka avanturistička igrica u kojoj gameri pomoću GPS koordinata pronalaze skrivene kutijice s blagom. Radi se o kutijicama koje bi označile neke prirodne ljepote, posebnosti lokaliteta i kulturna te povijesna dobra.
„Ovakav vid turizma privlači posebno avanturiste i obitelji, one koji znaju cijeniti lokalitete na koje idu, stoga u ovome vidimo veliki potencijal kao novi turistički proizvod u Međimurju“, objasnio je voditelj projekta Nikola Medved i dodao kako je ujedno ovo nova vrsta proizvoda koja privlači neke nove turiste, koji inače ne dolaze u male sredine.
Aktivnosti su predstavili predsjednik Udruge Željko Medved i dopredsjednica Tatjana Novak, a projekt bi trebao zaživjeti već sljedeće godine. Ova igrica u svijetu ima oko 10 milijuna korisnika, dok ih je u Hrvatskoj oko 300, a od pojave prvih kutijica prošlo je više od šest godina i svakim danom privlače sve veći broj tragača.
Inače udruga Frkanovčani već šest godina, odnosno od svog osnutka, radi na raznim projektima podizanja kvalitete turizma uz krilaticu Frkanovec – srce gornjeg Međimurja.