Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći

Ponedjeljak, 08.01.2018.
Hrabri telefon_logo
Udruga Hrabri telefon povodom 20 godina djelovanja započela je novu kampanju kojom želi približiti djeci i mladima savjetodavnu liniju Hrabri telefon za djecu 116-111.

Kampanja pod nazivom „Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći“ započela je jumbo plakatima  u Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu, a nastavit će se i plakatima u školama i zagrebačkim tramvajima.

„Koma ocjene“, „strogi starci“, „bolan prekid“, „nitko me ne zove van“... samo su neke od poruka koje se mogu primijetiti u četiri najveća hrvatska grada, a kojima se želi ohrabriti djecu i mlade te osobito adolescente da se obrate Hrabrom telefonu s bilo kojim svojim problemom.
 
„Hrabrom telefonu su svi problemi važni. Stoga im upravo to želimo poručiti ovom kampanjom – Tu smo za tebe, bez obzira koji je tvoj problem; Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći.“ – rekla je Hana Hrpka, prof. psihologije, predsjednica udruge Hrabri telefon.